Communicatie dé succesfactor voor bedrijfsproces dat inzet op win-win

Leveren en staan voor kwaliteit is het sleutelwoord. Wil de klant een product snel geleverd krijgen, maar is dit in het benodigde productieproces niet haalbaar vanwege de kwaliteit waar u als bedrijf of organisatie voor staat? Verkoop uw klant NEE en communiceer wat uw startpunt is. De klant verwacht een goede dienst of product. Ja, daaraan zijn 'spelregels' gebonden, welke u al specialist aan uw klant duidelijk maakt zodat u de beoogde kwaliteit kunt borgen. Dat begint met communicatie..

Kwaliteit van communicatie draagt bijvoorbeeld bij aan :

▪ Kwaliteitsverbetering dienst, product én bedrijf

▪ Betere samenwerking in de product of dienstenketen = directe kostenbesparing

 ▪ Realiseren van deadlines en levertijden

▪ Draagt bij aan werkplezier (minder stress) en anticipeert op uitdagingen ( minder achteraf herstellen)

▪ Teambuilding en tevredenheid personeel en klanten ( win-win)

▪ Geeft een duidelijke grens aan en duidelijkheid in handelen

▪ Realiseren van doel(en) en resulaat gericht

En, inspiratie gekregen ? Mooi, dan dan naar contact en kom vandaag nog in actie !