Leveren en staan voor kwaliteit is het sleutelwoord. Wil de klant een product snel geleverd krijgen, maar is dit in het benodigde productieproces niet haalbaar vanwege de kwaliteit waar u als bedrijf of organisatie voor staat? Verkoop uw klant NEE en communiceer wat uw startpunt is. De klant verwacht een goede dienst of product. Ja, daaraan zijn 'spelregels' gebonden, welke u al specialist aan uw klant duidelijk maakt zodat u de beoogde kwaliteit kunt borgen. Dat begint met communicatie..
▪ Kwaliteitsverbetering dienst, product én bedrijf
▪ Betere samenwerking in de product of dienstenketen = directe kostenbesparing
▪ Realiseren van deadlines en levertijden
▪ Draagt bij aan werkplezier (minder stress) en anticipeert op uitdagingen ( minder achteraf herstellen)
▪ Teambuilding en tevredenheid personeel en klanten ( win-win)
▪ Geeft een duidelijke grens aan en duidelijkheid in handelen
▪ Realiseren van doel(en) en resulaat gericht
En, inspiratie gekregen ? Mooi, dan dan naar contact en kom vandaag nog in actie !