Met jaren ervaring als commercieel directeur in de Nederlandse maakindustrie, o.a. als strategisch gesprekspartner voor één van Nederlands grootste spelers in de agrarische-landbouw sector, is marketing en communicatie een belangrijke succesfactor gebleken. Zeker het ICT bedrijfsproces en heldere interne communicatie dragen bij aan kwaliteit. En niet onbelangrijk, het komt de koopkracht ten goede.
Leveren en staan voor kwaliteit is het sleutelwoord. Wil de klant snel iets geleverd krijgen, maar is dit in het benodigde productieproces niet haalbaar vanwege de kwaliteit waar u als bedrijf of organisatie voor staat? Verkoop uw klant NEE en communiceer uw uitgangspunt. De klant verwacht een goede dienst of product. Ja, daaraan zijn 'spelregels' gebonden die u als specialist duidelijk moet maken om kwaliteit te kunnen borgen.
Kwaliteitsverbetering dienst, product én bedrijf
Betere samenwerking in de productketen = directe kostenbesparing
Realiseren van deadlines en levertijden
Voorkomt stress en problemen achteraf om op te lossen
Teambuilding en tevreden personeel en klanten
Geeft een duidelijke grens aan en duidelijkheid in handelen
Realiseren van doelen en resulaat