Communicatie-expert Diana Stroeven heeft vanuit haar expertise in marketing en management functies aan de wieg gestaan van de weredlwijde digitaliseringslag in marketing en communicatie in o.a. ICT bedrijfsprocessen.
In haar bestuurdersrol heeft zij brede expertise opgebouwd als strategisch gesprekspartner, waarbij de essentie van ICT bedrijfsproces bij lean management en ketenpartners elkaar verbinden. Met de wetenschap dat marketing en communicatie de verbinde sleutelrol vormen in dienstverlening - zeker bij bedrijfsovernames en de implementaties van ICT systemen - speelt teamwork en verbinden van verschillende culturen een essentieële rol.
Waar de belangrijkste winsten te behalen zijn, naast het kostenplaatje ? Werkplezier !
► Tijdinschatting realistisch maken = minderstress
► Realitisch zijn over de slag- en arbeidskracht versus benodigde tijd die het van mensen vraagt
► Inzichten verwerven in het proces of nieuwe, technologische ontwikkelingen meenemen;
► Tussentijdse evaluatie en bijsturen waar nodig ;
► Duidelijkheid in wie de coördinatie heeft, wat het mag kosten en wie de eindstem heeft.