Communicatie kwaliteit: ICT bedrijfsproces en interne communicatie succesfactoren

Met jaren ervaring als commercieel directeur in de Nederlandse maakindustrie, o.a. als strategisch gesprekspartner voor één van Nederlands grootste spelers in de agrarische-landbouw sector, is marketing en communicatie een belangrijke succesfactor gebleken. Zeker het ICT bedrijfsproces en heldere interne communicatie dragen bij aan kwaliteit. En niet onbelangrijk, het komt de koopkracht ten goede.

Kwaliteit en communicatie gaan hand in hand. Het versterkt elkaar in de keten. De missie van Communicatie-expert, NIMA specialist in communicatie en marketing is gebaseerd op eigen ervaringen gemixt met visie en expertise in marketing en communicatie. Kwaliteit in communicatie maakt het positieve verschil. Juist in ICT bedrijfsprocessen, bij interne communicatie. Marketing en communicatie draagt bij kwaliteit van producten en diensten. Communicatie-expert is gevestigd in Almere, Nederland en verleend haar diensten zowel op locatie als of afstand. Digitalisering en tools zoals Zoom maken een wereldwijde communicatie dienstverlening mogelijk.

Leveren en staan voor kwaliteit is het sleutelwoord. Wil de klant snel iets geleverd krijgen, maar is dit in het benodigde productieproces niet haalbaar vanwege de kwaliteit waar u als bedrijf of organisatie voor staat? Verkoop uw klant NEE en communiceer uw uitgangspunt. De klant verwacht een goede dienst of product. Ja, daaraan zijn 'spelregels' gebonden die u als specialist duidelijk moet maken om kwaliteit te kunnen borgen.

Kwaliteit van communicatie draagt bijvoorbeeld bij aan :

Kwaliteitsverbetering dienst, product én bedrijf

Betere samenwerking in de productketen = directe kostenbesparing

Realiseren van deadlines en levertijden

Voorkomt stress en problemen achteraf om op te lossen

Teambuilding en tevreden personeel en klanten

Geeft een duidelijke grens aan en duidelijkheid in handelen

Realiseren van doelen en resulaat

Communicatie maakt het positieve verschil is onderdeel van de missie en visie van Communicatie-expert Diana Stroeven,