E-mailen met Communicatie-expert, Diana Stroeven, specialist in marketing en communicatie Almere. Vanwege de hoeveelheid spam bij het vermelden van een e-mailadres op de website, vraagt Communicatie-expert je vanuit je eigen e-mail programma een e-mail te sturen. Communicatie-expert is het beste per e-mail bereikbaar. Stuur je e-mail naar Communicatie-expert Diana Stroeven. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vraag ik je om in je e-mail op te nemen, je naam, e-mail adres, evt. telefoonnummer, je budget en je te bereiken doel. Hartelijk bedankt voor je interesse in de dienstverlening van marketing en communicatie specialist uit Almere. Ga jij ook voor positiviteit en een win-win ? Communicatie maakt het verschil !


Bellen met Communicatie-expert, Diana Stroeven, marketing en communicatie specialist uit Almere. Wil je telefonisch contact met Communicatie-expert Diana Stroeven - Visser,  voor een kansrijk idee, concept, een communicatie Masterclass, persoonlijke coaching of heb je een vraag over een te vergeven opdracht? Spreek dan een berichtje in of stuur een WhatsApp-je. Je kunt ook e-mailen of via het contactformulier contact opnemen. Wil jij ook het positieve verschil maken met communicatie? Laat van je horen !


Communicatie blog – BV Nederland, speelgoed voor volwassenen en geld is om te rollen

Zoals je ongetwijfeld al hebt gelezen lopen de Coronabesmettingen weer op in (BV) Nederland. Omdat je daar niet zo vrolijk van wordt en er al zoveel over geschreven wordt, deze week eens een luchtigere, maar ook volwassen communicatie blog.

Statement van een boezemvriend(in)
Want wat te denken van de dame die bij het Franse Orsay Musee niet werd toegelaten vanwege haar luchtige kleding, een te diep decolleté. Ze mocht niet naar binnen, vanwege de te blote borstpartij. Maar wat blijkt tijdens een protest van een twintigtal vrouwen naar aanleiding van dit incident? Deze vrouwen gingen tussen de museumbeelden met – ja wel blote borsten – topless hun statement maken. Wat geweldig! Want wat is er mis met vrouwenborsten? Mag dat ook al niet meer? Je kunt ze toch echt moeilijk thuis laten. En de een is nu eenmaal met een rijkere boezem bedeeld dan de ander, maar om deze dame met volle boezem daarom de toegang te weigeren? En hoe vreemd is het als je een decolleté hebt en wordt geweigerd , maar in het zelfde museum wel de blote borsten van de vrouwenbeelden bewonderd. Corona gekheid? Geen idee, wat ik wel weet is dat ik als vrouw trots op mijn boezem ben. Ik heb er met mijn kind met plezier mee gevoed, het is “zekzi” en het maakt deel uit van mijn vrouw zijn. En dat ik er zelf voor kies om niet topless te gaan, maar een decolleté wel leuk vind, vooral voor mezelf, mijn zelfvertrouwen en mijn welzijn, dat is mijn keuze.


KNVB en speelgoed voor volwassenen

Nu weten we dat we vanwege Corona 1,5 meter afstand moeten houden wat met elkaar knuffelen niet eenvoudiger maakt, net als daten, feesten, zingen of uiting geven aan “je uitlaatklep”, dus wat blijft er dan over? Speelgoed voor volwassenen om je (seksueel) welzijn te onderhouden, oftewel seksspeeltjes. Het is dan ook opvallend dat de KNVB een sponsor van volwassen speelgoed op voetbalspelers shirts afkeurt, maar wel de goedkeuring geeft aan sponsoring van biermerken of een gokmerk. Als je dan toch kieskeurig bent en kinderen wilt beschermen trek dan op basis van de goede zeden of de goede smaak dit door in de rest van je beleid. KNVB weet toch ook wel dat naast voetbal, seks de meest favoriete en beoefende sport is, Corona of niet? En waarom zou je hiermee een sportclub benadelen, die daardoor minder leuke activiteiten kan organiseren voor dezelfde kinderen ? De sponsor had al prima meegedacht om op de kindershirts e.d. het logo niet aan te brengen, dus daar was netjes in meegedacht. Soms is er met speelgoed nu eenmaal een verschil in leeftijd, maar de overeenkomst is dat het voor alle leeftijden plezier en genot geeft. Benieuwd of de KNVB met een oplossing of alternatief komt die wel bijdraagt aan een win-win situatie.


Economische groei in volwassen speelgoed op afstand

Van de week las ik ook dat de markt voor volwassen speelgoed - handsfree vibrators of masturbators voor mannen – de komende jaren wereldwijd zal groeien van $ 4 miljard naar $ 9 miljard. De speeltjes kunnen veelal vanaf je smartphone worden bediend. Nu maar hopen dat net niet op het hoogtepunt de Wifi verbinding wegvalt, want dat zou pas knap lullig zijn. En als we economisch herstel – ook voor voetbalclubs – kunnen realiseren door de trend in sekspeeltjes en ander speelgoed voor volwassen, die daarbij ook nog eens bijdragen aan seksueel welzijn, wat is dan het probleem? Misschien is het zelfs wel een idee om ze op te nemen in de basiszorgverzekering? Deze vergoed wel knuffelen met pony’s en geiten, dus waarom dan ook niet met zo’n toy als het bijdraagt aan de kwaliteit van de gezondheid ? Gelukkig is het onderwijs wel ruimdenkend op dit gebied en staat oud-pornoster Kim Holland gewoon voor de Nederlandse onderwijs klas. Ik snap nu ook beter het initiatief van de Overheid tot een leven langleren… cursusje in de aanbieding voor de KNVB?

Miljoenennota en geld moet rollen

De miljoenennota en het grote geld van BV Nederland. Dit keer eens geen kommer en kwel in de miljoenennota maar een boost voor de economie, investeren, minder belasting of lastenverlichting en nog meer lichtpuntjes. Anticyclisch beleid om het geld te laten rollen. Nu leven we in het digitale tijdperk, dus geld rolt sowieso minder, wisselgeld is inmiddels aardig ouderwets. Hoewel bankbiljetten ook niet kunnen rollen en wij Nederlanders een spaarzaam volkje zijn, straalt de Miljoenennota – onder leiding van Minister van Financiën Wopke Hoekstra en het beheer van onze schatkist - in ieder geval meer vertrouwen uit naar de toekomst. En laat vertrouwen nu een belangrijke basis zijn voor toekomst perspectief - zie ook de missie en visie van Communicatie-expert - proost op Nederland. Als je altijd het zelfde doet verandert er niets, maar als jezelf iets verandert dan kunnen er ook mooie en positieve dingen gebeuren. Namens Communicatie-expert goed bezig Wopke !

Communicatie maakt het positieve verschil !

#leefnuengeniet