Communicatie-expert, NIMA marketing en communicatie specialist heeft onder het label marketing-expert in haar marketing activiteiten onder gebracht. Marketing-expert beheerst de vaardigheden als maken van het strategische marketingplan schrijven, bijsturen, uitrollen, bewaken, marketing budget en planning beheren en bewaken. Maar ook website- en domeinnamenbeheer, content marketing, UX-design, e-mail marketing, SEO, PR en advertentiecampagnes, Open huisdagen, huisstijl bewaking, internationale beursdeelnames, strategisch business partner bij overnames, fusies daar waar bedrijfsculturen ver uit elkaar liggen en verbinding zoeken is marketing-expert NIMA ervaringsdeskundige.

Marketing en communicatie-expert oprichter en eigenaar Diana Stroeven,

Marketing-expert is onderdeel van Communicatie-expert.nl, NIMA specialist op het gebied van marketing en communicatie. Marketing-expert biedt vakkundige, strategische en doelgerichte communicatie en marketing ondersteuning.

NIMA Marketing en communicatie-expert

Marketing-expert is onderdeel van Communicatie-expert en beheert de marketingactiviteiten van Diana Stroeven.

Met 30 jaar ervaring rekent Diana zich tot een van dé NIMA marketing- en communicatie specialisten die Nederland rijk is. Diana houdt van een persoonlijke touch, beschikt over bijzonder analytische vermogen met een positieve mindset biedt zij zichtbaar toegevoegde waarde. Tel daarbij op focus en voilà: win-win. 'Communicatie maakt het positieve verschil"

Zo mag Diana zich sindskort auteur noemen van het boek Schoolveteraan. Het boek gaat over de jarenlange Survival van niet Passend Onderwijs met haar zieke gezin. Het boek Schoolveteraan wordt in eigen beheer van Communicatie-expert uitgegeven. Daarmee zet Communicatie-expert een stap in het uitgeversvak.


NIMA Marketeer met creatief talent

Diana Stroeven – meisjesnaam Visser - heeft sinds 1986 de bewuste keuze gemaakt richting het communicatievak. Hoewel leergierig, vond haar creatieve mindset het niets om verplicht in de schoolbanken te zitten, terwijl het reclamevak riep. Zij wilde mooie dingen maken. Als 14-jarige won zij de hoofdprijs van de 5-Star ontwerp prijsvraag van de Hitkrant en behoorde op haar 15de tot de finalisten van een Jeans ontwerpwedstrijd voor het merk Levi Strauss. Ook op school wordt haar creatieve talent herkent en in 5 Havo van het Amsterdamse Van der Waals Lyceum ontvangt zij in 1987 de cultuur en sportprijs - een persoonlijkheidsprijs - in haar studiejaar.



Pionieren: marketing en communicatie

In de jaren negentig stapt zij over van de Zondagskrant om mee te pionieren bij de Nederlandse uitgave van het Amerikaanse Weekly World News. De spraakmakende uitgave haalt een eigen seizoenitem bij Catherine Keyl en Viola Holt in de Vijf-uur-show van RTL en weet het tot de talkshow van Sonja Barend te halen. Met de hands-on metaliteit helpt zij mee op de traffic afdeling, bij het redactieteam en bij de vormgeving om het verschil te maken met de uitstraling van de titel.

Naast haar fulltime baan, kiest zij voor de flexibiliteit van LOI om op het gebied van PR , recalme, media en communicatie diverse diploma’s te behalen. Als verkoopsucces van het pioniersblad ondanks de enorme publiciteitsgolf in Nederland uitblijft, maakt zij de overstap naar vakbladen op het gebied van fotografie, interieur, giftshops, fietsmarkt, mannenmode en schoenen en werkt daar o.a. met Sander de Kramer, toen nog geen BN-er.

Nima marketing A en B

Na jaren vakbladenavontuur kiest Diana voor het marketingvak in de industriële, business -to - business. Een schot in de roos, zij behaald haar benodigde NIMA marketing diploma’s, terwijl bij een familiebedrijf en verpakkingsgroothandel in Almere marketingfuncties worden bekleed, waarvan de laatste als marketing- en sales coördinator. Zij is hier de verbindende factor tussen de drie verschillende takken van het verpakkingsbedrijf : de producten, machines en service en legt een brug met de Belgische vestiging, om de cultuurverschillen te verbinden en de te volgen strategische marketing koers verder te versterken.

Digitalisering marketing en communicatie vak

Bij het verpakkingsbedrijf zet Diana in 2004 een waardevolle technische, klant-, marketing- en communicatiedatabase op alle bedrijfsonderdelen op het gebied van verpakkingen: machines, materialen en service. Deze actviteiten worden gelijk al gedigitaliseerd in de vorm van een digitale én gedrukte verpakkingscatalogus. Waarbij de database gelijk wordt voorbereid op on line business via de website die de strategische positie van het bedrijf verder moet verstevigen.

Website- en domeinnamen beheer, content marketing, UX-design, e-mail marketing, SEO, PR, imago en advertentie campagnes, Open Huisdagen, beursdeelnames, marketing- planning, -strategie en -budget vallen onder haar verantwoordelijkheid.

Marketing carrière

Met behalen van de bedrijfsdoelen bij het bedrijf worden het overgenomen door een Europese papier en kantoorgigant. Toe aan een nieuwe uitdaging maakt zij de overstap naar dienstverlener Multinal Group als marketing manager. Hier worden effectief de marketing- en communicatie activiteiten de nationale en internationale positie van het bedrijf verstevigd en wordt Diana Commercieel Directeur binnen de hele Multinal Group. Binnen deze functie kent het bedrijf een enorme omzetgroei, en groei in internationale en nationale naamsbekendheid. De naamsbekendheid leidt zelfs tot diverse bedrijfsovernames en uitbreiding van Nederlandse vestigingen. Waarin de mensen, 'haar team' een essentiële rol vervullen.

Opleider van marketing en communicatie-expertMarketeer in hart en nieren Dinana Stroeven die haar NIMA diploma Marketing A en B bij het NIMA instituut behaalde.NIMA certified SDP Digital Senior Professional titel ligt bij het NIMA momenteel voor.NIMA certified SMP Senior Marketing Professional titel ligt bij het NIMA momenteel voor.NIMA certified SCP Senior Communication Professional titel ligt bij het NIMA momenteel voor.Register Marketeer van het NIMA . Deze persoon titel ligt bij het NIMA momenteel voor.


Burn-out met extra's

Jarenlange, tomeloze inzet eist zijn tol en Diana wordt getroffen door een zeer ernstige fysieke burn-out. Als haar kind ook nog eens ziek wordt, is het tijd voor andere keuzes.

Met haar zieke kind beland Diana met haar Het boek Schoolveteraan is het eerste boek van  de hand van Diana Stroeven, communicatie-e en marketing-expert. gezin ook nog een in een Survival van niet Passend Onderwijs. Diana over hun waargebeurde verhaal gemixt met haar communicatieve visie het boek Schoolveteraan.

Het boek Schoolveteraan is zomer 2022 verschenen en exclusief te koop via all3.


Communicatie- en marketing expert met missie en visie

Diana Stroeven zet na deze periode van tegenslag met Communicatie-expert in op het ondernemerschap, waarbij flexibiliteit wordt ingezet als kracht. Met een duidelijke missie en visie. Er worden diverse nieuwe avonturen opgestart zoals het bedrijf all3, samen met haar zoon. De koers ? Positiviteit, succes en win-win. Lees hier meer over het all3.

Groen en moestuin specialist all3 in Almere richt zich op tuin klussen op het gebied van de moestuin, maar ook op groen onderhoud  bij speciale groenprojecten zoals de Floriade, B2B ondersteuning, aanleg van moestuinen voor VVE's, bij woning nieuwbouwprojecten.all3, groen en moestuin specialist Almere. Het bedrijf is gericht op groen beheerwerkzaamheden voor bedrijven, Vve's . all3 verzorgt de exclusieve verkoop van het boek Schoolveteraan | Survival van niet Passend Onderwijs.