Vanwege de hoeveelheid spam bij het vermelden van een e-mailadres op de website, vraagt Communicatie-expert je vanuit je eigen e-mail programma een e-mail te sturen. Communicatie-expert is het beste per e-mail bereikbaar. Stuur je e-mail naar Communicatie en marketing specialist Diana Stroeven. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn bij de ondersteuning van interne communicatie, vraag ik je om in je e-mail op te nemen, je naam, e-mail adres, evt. telefoonnummer, je budget en je te bereiken doel. Hartelijk bedankt voor je interesse in de communicatie dienstverlening van marketing en communicatie specialist uit Almere. Ga jij ook voor positiviteit en een win-win ? Communicatie maakt het verschil !


Wil je telefonisch contact met Communicatie-expert Diana Stroeven - Visser,  voor een kansrijk idee, concept, een interne communicatie Masterclass, persoonlijke communicatie coaching of heb je een vraag over een te vergeven opdracht? Spreek dan een berichtje in of stuur een WhatsApp-je. Je kunt ook e-mailen ( zie mailadres links bovenaan op de pagina) of via het contactformulier contact opnemen. Wil jij ook het positieve verschil maken met communicatie? Laat van je horen !


Communicatie-expert, specialist in communicatie houdt van goed nieuws. Leuke projecten  en goed nieuws geven energie en daar wordt Communicatie-expert blij van. En als liefhebber van theater en humor, gaat dit hand in hand. Positieve energie geeft meer kans op succes omdat ej doet wat je leuk vindt. Daarom dus een speciale goed nieuws en projectenpagina. Communicatie maakt het verschil, dus waarom niet gewoon lekker positief nieuws?Positiviteit, niet omdat het moet maar omdat het kan! Communicatie maakt het positieve verschil.Kanzrijk het positieve initiatief met toekomst perspectief.Communicatie-expert is business partner geworden met all3. Groen en moestuin specialist Almere. Je kunt op dit logo klikken en komt dan uit op de webshop van de moestuin webwinkel.Huishoud management is de website van Communicatie-expert die inspireert om meer regie te krijgen over je eigen leven. Zoals over je financiën of over je eigen beslissingen.

Droomfonds het nog verder te ontwikkelen hartverwarmende initiatief voor en door Nederland.


Projecten en goed nieuwspagina van Communicatie-expert


Ben jij ook toe aan positiviteit of zie jij het leven graag van de zonnige kant, zelfs met pijn, tegenslag, Corona of niet ?


Communicatie-expert positief nieuws

Communicatie-expert is partner van BSC Almere en sponsort daarnaast het meidentalenten softbalteam van honk- en softball vereniging BSC Almere met sportkleding. Hieronder het eindresultaat van de kleding :

Het Almeerse meiden softball team  van BSC Almere.Communicatie-expert trotse sponsor van het BSC Almeerse meiden team.Het Almeerse BCS meidenteam, de toppers van Communicatie-expert.

Foto's Jos Jacobs. Veel succes power girls en coaches !

Communicatie-expert, trotse sponsor van BSC Almere en dit talentvolle meidenteam !


Communicatie-expert positief nieuws 2021-2022

Is Nederland toe aan positiviteit? Steeds meer ziet Communicatie-expert positiviteit in de media op op social media terug. Ook Communicatie-expert doet een duit in het zakje, zoals sponsoren van het Almeerse meidentalenten softbalteam en door borden langs het wedstrijdveld. Daarmee zet Communicatie-expert de missie verder kracht bij. Maar positiviteit is natuurlijk niet alleen geld, maar ook elkaar met respect behandelen of elkaar een complimentje geven. In mijn communicatie blog met veelal positieve vitamine en win-win kun je hierover lezen.

Communicatie-expert houd van goed en positief nieuws.

Diverse lopende projecten zoals uitrollen van een website en webshop :

Ontwikkelen van een flyer en moestuin webshop

all3 - Groen en moestuin specialist

Het project all3, groen en moestuin specialist Almere, het opzetten van een website en webshop in het groen.

Het nog te schrijven boek Schoolveteraan van Diana Stroeven, moeder van Dylano, die vanwege het Passende Onderwijs in Almere te maken krijgt met onrecht door het niet passende onderwijs. Cover ontwerp van het boek Schoolveteraan: Erik Roukens, Groove Graphics

Het boek in wording over de gezinservaringen van Communicatie-expert en het Almeerse (niet) Passend Onderwijs : Schoolveteraan
Ontwerp van de boekomslag: Erik Roukens, Groove Graphics

Vanaf nu ( januari 2022 ) kun je het boek in de webwinkel van all3 de enige echte eerste druk alvast bestellen en reserveren.
Klik hier als je Schoolveteraan als een van de eerste wilt ontvangen

Schoolveteraan het boek over de ervaringen van ons Almeerse gezin met het (niet)Passende Onderwijs in Almere  waarmee ons gezin compleet vastloopt. Communicatie-expert gaat het boek in eigen beheer uitgeven.

Out of the box denken ... communicatie-expert  en marketing expert Diana Stroeven heeft een gezamelijke print geplaatst in de editie van april 2021 van Almere Zaken. Een advertentie met elkaar plaatsen in dit geval met all3, groen en moestuin specialist Almere.

Meer weten over deze print campagne in Almere Zaken?


Kanzrijk, de start-up van Diana Stroeven die gericht is op kijken naar wat wel de mogelijkheden zijn van mensen met een arbeidshandicap.

Kanzrijk is een start-up van Diana Stroeven die investeert in toekomst perspectief voor mensen die graag willen werken en flexibel inzetbaar zijn. Wanneer het boek Schoolveteraan is voltooid ( verwachting april 2022) wordt duidelijk in welke vorm deze start-up verder kracht wordt bijgezet. Meer weten over het uitgangspunt van start-up Kanzrijk lees je hier.

Kanzrijk is een start-up die investeert in toekomst perspectief voor mensen die graag willen werken en flexibel inzetbaar zijn, al dan niet met een arbeidshandicap.

Droomfonds het nog in de kinderschoenen staande fonds, het hartverwarmende fonds van en voor Nederland.

Droomfonds het nieuwe hartverwarmende fonds van en voor Nederland

Droomfonds is een idee van communicatie en marketing expert Diana Stroeven


Lees jij de blog van Communicatie-expert Diana Stroeven al? Voor wie een positieve insteek waardeert.

Kan volgens jou Nederland ook een stuk leuker, vriendelijker en betaalbaarder, wat aansluit bij de Communicatie-expert missie en visie?
Hier vindt je een overzicht van de meest populaire communicatie blogs van 2020 : communicatie blogoverzicht.
Eind januari 2022, zal hier het Communicatie blog overzicht van 2021 aan worden toegevoegd.

Nieuw label voor Groove Graphics en Identity Carwrap

Het enthousiaste team van Identity Carwrap

Lees meer over dit mooie Identity Carwrap project



ComCommunicatie-expert heeft bij gezondheidheidscentrum Castrovalva voor de ouderen in de zorgappartementen een hyacint bakje laten bezorgen voor de komende feestdagen.municatie-expert positiviteit kun jezelf uitstralen

Zo zette Communicatie-expert in december haar missie en visie kracht bij en heeft bij het Almeerse ZCommunicatie-expert heeft bij gezondheidheidscentrum Castrovalva voor de ouderen in de zorgappartementen een hyacint bakje laten bezorgen voor de komende feestdagen. Hopelijk vinden de ouderen het leuk.org- en wooncentrum in de wijk Tussen de Vaarten een hyacinten bakje laten bezorgen. Communicatie-expert hoopt met deze kleine gedachte ouderen een klein bakje met wat geluk te schenken.

Vaak zijn het de kleine dingen die het doen !
Fijne dag !


  

Communicatie-expert positief Corona uit de oude doos... 2020

Als woner van Almere lees ik in de Almere Deze Week (nr. 19-2020) op de voorpagina een prachtig voorbeeld van een win-winsituatie. De gemeenteraad heeft zelf geld ingezameld om de bewoners van de woonzorgcentra te verwennen met 2.000 appeltaartpunten. De opdracht werd gegund aan de Zorgbakkerij Almere, zodat er eigenlijk alleen maar winnaars zijn:

1. De bewoners van de verzorgingstehuizen, geen bezoek maar wel wat lekkers verzacht toch enigzins
en geeft een genietmomentje;

2. Het verzorgingsthuis krijgt een positieve boost en voelt zich gesteund, zowel voor de medewerkers als
voor de bewoners een mooi moment. Ook is het leuk om te trakteren ;

3. De Zorgbakkerij heeft omzet en dat is fijn voor de mensen met een beperking en draagt bij aan hun eigen waarde en zelfvertrouwen. Het is een leuke en zinvolle dagbesteding en toont ook aan dat ze prima instaat zijn om zelf een bijdrage te leveren aan de maatschappij;

4. Het toont de daadwerkelijke betrokkenheid van de Almeerse gemeenteraad aan, dat zij zo ruimhartig zijn om dit niet van Belastinggeld te bekostigen, maar uit eigen zak. Terwijl dit juist een schoolvoorbeeld is waarvan ik vermoed dat een Belastingbetaler graag belasting betaalt.  

Het kan in ALMERE !!


Natuurlijk zijn er meer voorbeelden van positief nieuws in Almere en Nederland. Laat dit een oproepje zijn voor alle media om hier meer aandacht aan te geven. Dank je wel.

Meer lachen, kijken naar je mogelijkheden, kijken naar wat goed gaat, doen wat je leuk vindt en goed in bent ?
Communicatie maakt het verschil !