Communicatie-expert positief nieuws à la 2022Communicatie schrijft een Communicatie Blog.

Communicatie-expert schrijft geregeld een Communicatie Blog waarbij wordt ingezet op een positieve insteek, actualiteit, communicatie en win-win. En ja, soms ook kritische communicatie.

Van haar meest populair gelezen communicatie blogs zal Communicatie-expert een bundel uitgeven. Zodra hier meer over bekend is leest u dit op de website.

Comunicatie-expert wordt boekuitgever

Boek Schoolveteraan

Communicatie-expert uitgever van boek Schoolveteraan, Survival van niet Passend Onderwijs. Een boek over een waargebeurd verhaal met niet Passend Onderwijs dat eindigt in een Survival. Iets dan onnodig was geweest als er goed zou zijn gecommuniceerd. Dit begint met wederzijds respect, acceptatie en communicatie, de expertise van de auteur Diana Stroeven, tevens de moeder van Schoolveteraan. Communicatie-expert  Diana Stroeven debuteert met het boek Schoolveteraan als auteur.

Depot Boijmans Van Beuningen spiegel

Communicatie-expert heeft een spiegel adopteert op het Rotterdamse Depot Boijmans Van Beuningen. Het gaat om een spiegel van het eerste publieke toegankelijke kunstdepot ter wereld. Het depot huisvest zo’n 150.000 kunstwerken met een waarde van ca. € 8 miljard. In plaats van de kunstwerken achter gesloten deuren op te bergen, is het voor publiek toegankelijk gemaakt. Met de komst van het depot heeft Nederland er een wereldattractie bij. Communicatie-expert vindt het mooi dat zij heeft kunnen bijdragen aan de bouw van dit prachtige project door een spiegelpaneel te adopteren. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal Boijmans Van Beuningen. Positieve boost.

Communicatie-expert heeft een spiegelpaneel geadopteerd van het Depot, ontwerp Francine Houben. Het gaat om een spiegel van het eerste publieke toegankelijke kunstdepot ter wereld. Communicatie-expert vindt het mooi dat zij heeft mogen bijdragen aan de bouw van dit prachtige project. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal Boijmans Van Beuningen. Nederland is er een wereldattractie rijker mee !

all3 groen specialist

Communicatie-expert is business partner van groen bedrijf all3.  

all3 webshop

all3 nieuw ontwikkelt logo voor de groen en moestuin onderhoud specialist all3.Ontwikkelen van een flyer en moestuin webshop

all3 | Groen specialist en familiebedrijf in Almere

Het boek Schoolveteraan is exclusief via all3 te bestellen.

Het Almeerse meiden softbal team  van BSC Almere.Sponsor BSC Almere

Communicatie-expert is partner van BSC Almere en sponsort het meidentalenten softbalteam van honk- en softbal vereniging BSC Almere met o.a. sportkleding.

Communicatie-expert, trotse sponsor van BSC Almere en dit talentvolle meidenteam !

Het Almeerse BCS meidenteam, de toppers van Communicatie-expert.

Foto's Jos Jacobs.

Veel succes power girls en coaches !

Yes ! Zomer 2022 Sienna naar TeamNL

Nieuw label Groove Graphics Weesp

Ze werden in 2019 ondernemers van het Jaar in Weesp. Communicatie-expert mocht hen recent helpen een nieuw label te introduceren :

Identity Carwrap

Logo van Identity Carwrap

Het enthousiaste team van Identity Carwrap


Communicatie-expert heeft een communicatie blog. De blog staat boordevol humor, communicatie visie, actuele en maatschappelijke onderwerpen. Lees de blog eens. Veel leesplezier.

Start-up Kanzrijk, een initiatief van Diana Stroeven met toekomst perspectief. Kanzrijk : start-up met positiviteit en oog voor mogelijkheden Het project van Communicatie-expert oprichterster Diana Stroeven heet Kanzrijk. Een unieke Nederlandse start-up, die samen met diverse zakenpartners zoals Rabobank, UWV een geschikt business model onderzoekt om hier een winstgevend bedrijf uit te laten groeien. Ook ligt dit project voor op het Ministerie. Kanzrijk is gericht op mensen die willen werken en hun eigen talenten willen omzetten in een toekomst met meer perspectief en positiviteit. Kortom, een start-up die investeert in toekomst perspectief voor mensen die graag willen werken of bijdragen aan de maatschappij, ongeacht hun leeftijd of andere arbeidsmogelijkheden. In plaats van de reguliere kantoortijden verdeeld over de dag toegevoegde waarde bieden in plaats aan één stuk door. Een versnipperde bijdrage leveren is ook een bijdrage leveren. Daar komt bij dat het direct bijdraagt aan de eigen waarde van die persoon. Win-win. Kortom, kijken naar de mogelijkheden in plaats van de beperkingen.  Doel van het budget is om in Nederland op te starten met € 5.175.000 euro gebaseerd op een tijdspad van 5 jaar om investeringen in mensen om te zetten in een bedrijf dat winst maakt. Bij geen levensvatbaarheid zal het bedrijf na 5 jaar worden opgeheven en eventuele tegoeden onder aftrek van kosten en belastingen evenredig worden uitgekeerd aan de projectdeelnemers en/of aandeelhouders.   Investeren mogelijk of het doen van een gift  Kanzrijk is een uniek Nederlands project, waarbij je kunt investeren tegen 2% rente (met recht van eerdere terugbetaling) met een minimum bedrag van € 1.000,= en een maximum van € 5.000,= per persoon of bedrijf voor de looptijd van 5 jaar. De investering is gebaseerd op basis van vertrouwen, dus geen verdere ingewikkelde voorwaarden en het levert meer op dan het enkel op de bank laten staan. Ook is het een voorzichtige stap om van sparen over te stappen naar

Schoolveteraan, boek Schoolveteraan Survival van niet Passend Onderwijs vertelt het waargebeurde verhaal met de persoonlijke ervaringen (2017-2020) van een gezin over hun Survival naar (niet) Passend Onderwijs. In die zoektocht lopen ouders samen met hun zoon door de bureaucratie compleet vast. Gevolg: onrecht door onkunde.   Een kind, dat ondanks zijn ziekte in het derde leerjaar van zijn versnelde opleiding weet te slagen op basis van de eigen wil, discipline en zelfstudie. Ziek zijn, slagen en dan toch gedwongen worden te kiezen voor een andere leerweg? Jazeker, vooral door het niet nakomen van verplichtingen en gemaakte afspraken door de school met Passend Onderwijs. Het is het directe en ‘kwalitatieve’ resultaat, met als gevolg einde schoolcarrière, een intense vertrouwensbreuk en onherstelbaar trauma bij het kind.   Schoolveteraan vertelt ook over hoe een op wantrouwen sturende teamleider van de school, de ouders - zonder enige aantoonbare én feitelijke onderbouwing – weet te beschuldigen van kindermishandeling en –misbruik omdat hij grip wil. De door school gemaakte keuze dient als middel om zichzelf vrij te pleiten van gemaakte fouten en hun onkunde met Passend Onderwijs. Door de hooghartigheid van school en ketenpartners, worden de persoonlijke keuzes én duidelijk aangegeven grenzen van het gezin niet gerespecteerd. Resultaat: het zieke kind wordt juist gedupeerd. Het kind ontsnapt aan Staatsontvoering van de Nederlandse Jeugdzorg, maar wordt wel gedwongen - ziek of niet - naar school te gaan. Kind ervaart dit als Schoolslavernij. Onacceptabel vindt het gezin.  Met het boek Schoolveteraan wil het gezin een boodschap tot zelfreflectie afgeven aan het Onderwijsveld en laten zien welke gevolgen keuzes teweegbrengen. Ook drukt het ouders en hun kinderen op het hart vooral zelf de regie te houden, zodat zij niet net als dit gezin, als criminelen worden behandeld. En vooral om vaker nee te zeggen totdat er wel een win-win voor het welzijn van hun kind is bereikt. Dit begint met wederzijds respect, acceptatie en communicatie, de expertise van de auteur Diana Stroeven, tevens de moeder van Schoolveteraan. Schoolveteraan gaat over #onrecht #mindset #win-win kiezen en de visie van Communicatie-expert.

Communicatie-expert is business partner geworden met all3. Groen en moestuin specialist Almere. Je kunt op dit logo klikken en komt dan uit op de webshop van de moestuin webwinkel.

Droomfonds het nog verder te ontwikkelen hartverwarmende initiatief voor en door Nederland. Communicatie-expert, specialist in communicatie houdt van goed nieuws. Leuke projecten  en goed nieuws geven energie en daar wordt Communicatie-expert blij van. En als liefhebber van theater en humor, gaat dit hand in hand. Positieve energie geeft meer kans op succes omdat ej doet wat je leuk vindt. Daarom dus een speciale goed nieuws en projectenpagina. Communicatie maakt het verschil, dus waarom niet gewoon lekker positief nieuws?