Communicatie-expert, specialist in communicatie houdt van goed nieuws. Leuke projecten  en goed nieuws geven energie en daar wordt Communicatie-expert blij van. En als liefhebber van theater en humor, gaat dit hand in hand. Positieve energie geeft meer kans op succes omdat ej doet wat je leuk vindt. Daarom dus een speciale goed nieuws en projectenpagina. Communicatie maakt het verschil, dus waarom niet gewoon lekker positief nieuws?


Projecten en goed nieuwspagina van Communicatie-expert

Ben jij ook toe aan positiviteit of zie jij het leven graag van de zonnige kant, zelfs met pijn, tegenslag, Corona of niet ?

Behalve het schrijven van een humorblog over Corona - Covid-19  of de speciale Koningsdagblog met 14 voordelen van Corona , of de communicatie moederdagblog om de omstandigheden waar we ons in begeven een humoristische of leuke insteek te geven, mag van Communicatie-expert het nieuws ook wel een stuk positiever. Kan volgens jou Nederland ook een stuk leuker, vriendelijker en betaalbaarder, wat aansluit bij Communicatie-experts missie en visie?

Als inwoner van Almere lees ik in de Almere Deze Week (nr. 19) op de voorpagina een prachtig voorbeeld van een win-winsituatie. De gemeenteraad heeft zelf geld ingezameld om de bewoners van de woonzorgcentra te verwennen met 2.000 appeltaartpunten. De opdracht werd gegund aan de Zorgbakkerij Almere, zodat er eigenlijk alleen maar winnaars zijn:

1. De bewoners van de verzorgingstehuizen, geen bezoek maar wel wat lekkers verzacht toch enigzins
en geeft een genietmomentje;

2. Het verzorgingsthuis krijgt een positieve boost en voelt zich gesteund, zowel voor de medewerkers als
voor de bewoners een mooi moment. Ook is het leuk om te trakteren ;

3. De Zorgbakkerij heeft omzet en dat is fijn voor de mensen met een beperking en draagt bij aan hun eigen waarde en zelfvertrouwen. Het is een leuke en zinvolle dagbesteding en toont ook aan dat ze prima instaat zijn om zelf een bijdrage te leveren aan de maatschappij;

4. Het toont de daadwerkelijke betrokkenheid van de Almeerse gemeenteraad aan, dat zij zo ruimhartig zijn om dit niet van Belastinggeld te bekostigen, maar uit eigen zak. Terwijl dit juist een schoolvoorbeeld is waarvan ik vermoed dat een Belastingbetaler graag belasting betaalt.  

Het kan in ALMERE !!


Of Almere in week 20. Almere City heeft een prachtig leuk project opgezet vanwege de verbouwing van het nieuwe stadion. Ook hier laat Almere zich van een mooie kant zien.  Meer hierover op de Communicatie blog.

Natuurlijk zijn er meer voorbeelden van positief nieuws in Almere en Nederland. Laat dit een oproepje zijn voor alle media om hier meer aandacht aan te geven. Dank je wel.

Meer lachen, kijken naar je mogelijkheden, kijken naar wat goed gaat, doen wat je leuk vindt en goed in bent ? Communicatie maakt het verschil !