Communicatie-expert en positief nieuws uit haar blog. Communicatie-expert schrijft geregeld een Communicatie Blog waarbij wordt ingezet op een positieve insteek, actualiteit, communicatie en win-win. En ja, soms ook kritische communicatie.  Van haar meest populair gelezen communicatie blogs zal Communicatie-expert een bundel uitgeven. Zodra hier meer over bekend is leest u dit op de website.

Opiniestuk Onderwijsblad AOb januari 2023

Diana Stroeven, eigenaresse van Communicatie-expert, met een opiniestuk over communicatie en het recht op onderwijs voor haar kind. Diana schreef het boek Schoolveteraan. Communicatie-expert is de uitgever.

Onderwijsblad van AOb, hartelijk bedankt voor de publicatie.

Communicatie-expert Diana Stroeven met opiniestuk in het Onderwijsblad van AOb, januari 2023. Het onderwijsblad is een uitgave van AOb, de Onderwijsvakbond.AOb publiceert in haar Onderwijsblad een opiniestuk van Diana Stroeven.


2023 start met nieuw logo

Communicatie-expert heeft een nieuw logo ! Dit is 'm geworden :

Nieuw logo Communicatie-expert heeft er zin in ! Na de stap van boekenuitgever wordt momenteel het nieuwe logo van Communicatie-expert geimplementeerd. Wij zijn er ontzettend blij mee en dat zult u gaan weten ook, haha. Dit is 'm.  Het nieuwe logo van Communicatie-expert  Ontwerp: Groove Graphics Erik Roukens, die ook de cover van het boek Schoolveteraan verzorgde.






Ontwerp: Erik Roukens | Groove Graphics


Boek Schoolveteraan vers van de pers

Marije Dunnebier, eigenaar van Dunnebier, samen met auteur Diana Stroeven en haar eerste boek. Prachtig gedrukt, wij zijn er trots op!

Marije Dunnebier en Diana Stroeven, auteur en via Communicatie-expert uitgever van het  boek Schoolveteraan

Communicatie-expert wordt uitgever van

Boek Schoolveteraan

Communicatie-expert uitgever van boek Schoolveteraan, Survival van niet Passend Onderwijs. Een boek over een waargebeurd verhaal met niet Passend Onderwijs dat eindigt in een Survival. Iets dan onnodig was geweest als er goed zou zijn gecommuniceerd. Dit begint met wederzijds respect, acceptatie en communicatie, de expertise van de auteur Diana Stroeven, tevens de moeder van Schoolveteraan. Communicatie-expert  Diana Stroeven debuteert met het boek Schoolveteraan als auteur.

Sponsor BSC Almere

Als partner van honk- en softbal vereniging BSC Almere wordt het meidentalenten softbalteam met o.a. sportkleding gesponsord.  
Foto's Jos Jacobs

Het Almeerse BSC meidenteam, de toppers van Communicatie-expert.

Sienna Boelens gescout
Team NL | IT Status | Top !

Nieuw logo

Communicatie-expert heeft er zin in ! Na de stap van boekenuitgever wordt momenteel het nieuwe logo van Communicatie-expert geimplementeerd. Wij zijn er ontzettend blij mee en dat zult u gaan weten ook, haha. Dit is 'm.

Het nieuwe logo van Communicatie-expert

Ontwerp: Groove Graphics Erik Roukens, die ook de cover van het boek Schoolveteraan verzorgde.

Adoptie spiegel Depot Boijmans Van Beuningen

Communicatie-expert heeft een spiegel adopteert op het Rotterdamse Depot Boijmans Van Beuningen. Het gaat om een spiegel van het eerste publieke toegankelijke kunstdepot ter wereld. Het depot huisvest zo’n 150.000 kunstwerken met een waarde van ca. € 8 miljard. In plaats van de kunstwerken achter gesloten deuren op te bergen, is het voor publiek toegankelijk gemaakt. Met de komst van het depot heeft Nederland er een wereldattractie bij. Communicatie-expert vindt het mooi dat zij heeft kunnen bijdragen aan de bouw van dit prachtige project door een spiegelpaneel te adopteren. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal Boijmans Van Beuningen. Positieve boost.

Adoptie van spiegelpaneel van eerste publieke toegankelijke kunstdepot ter wereld. Ontwerp Francine Houben. Boijmans Van Beuningen Depot. Nederland is er een wereldattractie rijker mee ! Verheugd dat Communicatie-expert heeft kunnen bijdragen.

Nieuw label Groove Graphics Weesp

In 2019 nog ondernemers van het Jaar in Weesp. Communicatie-expert mocht hun ondersteunen een nieuw label te introduceren :

Identity Carwrap

Met Identity Carwrap start Groove Graphics een nieuw avontuur door naast de business-to-business markt, ook de consumentenmarkt te bedienen. Groove speelt daarmee in op de consumententrend, waarbij de komende jaren het vormgeven van de eigen identiteit een belangrijke rol gaat spelen. Met het naar eigen smaak professioneel laten wrappen van een auto, boot of motor biedt Groove nu dus ook creatieve meerwaarde aan de consument.

Het enthousiaste team van Identity Carwrap


Start-up Kanzrijk, een initiatief van Diana Stroeven met toekomst perspectief. Kanzrijk : start-up met positiviteit en oog voor mogelijkheden Het project van Communicatie-expert oprichterster Diana Stroeven heet Kanzrijk. Een unieke Nederlandse start-up, die samen met diverse zakenpartners zoals Rabobank, UWV een geschikt business model onderzoekt om hier een winstgevend bedrijf uit te laten groeien. Ook ligt dit project voor op het Ministerie. Kanzrijk is gericht op mensen die willen werken en hun eigen talenten willen omzetten in een toekomst met meer perspectief en positiviteit. Kortom, een start-up die investeert in toekomst perspectief voor mensen die graag willen werken of bijdragen aan de maatschappij, ongeacht hun leeftijd of andere arbeidsmogelijkheden. In plaats van de reguliere kantoortijden verdeeld over de dag toegevoegde waarde bieden in plaats aan één stuk door. Een versnipperde bijdrage leveren is ook een bijdrage leveren. Daar komt bij dat het direct bijdraagt aan de eigen waarde van die persoon. Win-win. Kortom, kijken naar de mogelijkheden in plaats van de beperkingen.  Doel van het budget is om in Nederland op te starten met € 5.175.000 euro gebaseerd op een tijdspad van 5 jaar om investeringen in mensen om te zetten in een bedrijf dat winst maakt. Bij geen levensvatbaarheid zal het bedrijf na 5 jaar worden opgeheven en eventuele tegoeden onder aftrek van kosten en belastingen evenredig worden uitgekeerd aan de projectdeelnemers en/of aandeelhouders.   Investeren mogelijk of het doen van een gift  Kanzrijk is een uniek Nederlands project, waarbij je kunt investeren tegen 2% rente (met recht van eerdere terugbetaling) met een minimum bedrag van € 1.000,= en een maximum van € 5.000,= per persoon of bedrijf voor de looptijd van 5 jaar. De investering is gebaseerd op basis van vertrouwen, dus geen verdere ingewikkelde voorwaarden en het levert meer op dan het enkel op de bank laten staan. Ook is het een voorzichtige stap om van sparen over te stappen naar


Passend Onderwijs boek Schoolveteraan. Boek Schoolveteraan Survival van niet Passend Onderwijs vertelt het waargebeurde verhaal met de persoonlijke ervaringen (2017-2020) van een gezin over hun Survival naar (niet) Passend Onderwijs. In die zoektocht lopen ouders samen met hun zoon door de bureaucratie compleet vast. Gevolg: onrecht door onkunde.   Een kind, dat ondanks zijn ziekte in het derde leerjaar van zijn versnelde opleiding weet te slagen op basis van de eigen wil, discipline en zelfstudie. Ziek zijn, slagen en dan toch gedwongen worden te kiezen voor een andere leerweg? Jazeker, vooral door het niet nakomen van verplichtingen en gemaakte afspraken door de school met Passend Onderwijs. Het is het directe en ‘kwalitatieve’ resultaat, met als gevolg einde schoolcarrière, een intense vertrouwensbreuk en onherstelbaar trauma bij het kind.   Schoolveteraan vertelt ook over hoe een op wantrouwen sturende teamleider van de school, de ouders - zonder enige aantoonbare én feitelijke onderbouwing – weet te beschuldigen van kindermishandeling en –misbruik omdat hij grip wil. De door school gemaakte keuze dient als middel om zichzelf vrij te pleiten van gemaakte fouten en hun onkunde met Passend Onderwijs. Door de hooghartigheid van school en ketenpartners, worden de persoonlijke keuzes én duidelijk aangegeven grenzen van het gezin niet gerespecteerd. Resultaat: het zieke kind wordt juist gedupeerd. Het kind ontsnapt aan Staatsontvoering van de Nederlandse Jeugdzorg, maar wordt wel gedwongen - ziek of niet - naar school te gaan. Kind ervaart dit als Schoolslavernij. Onacceptabel vindt het gezin.  Met het boek Schoolveteraan wil het gezin een boodschap tot zelfreflectie afgeven aan het Onderwijsveld en laten zien welke gevolgen keuzes teweegbrengen. Ook drukt het ouders en hun kinderen op het hart vooral zelf de regie te houden, zodat zij niet net als dit gezin, als criminelen worden behandeld. En vooral om vaker nee te zeggen totdat er wel een win-win voor het welzijn van hun kind is bereikt. Dit begint met wederzijds respect, acceptatie en communicatie, de expertise van de auteur Diana Stroeven, tevens de moeder van Schoolveteraan. Schoolveteraan gaat over #onrecht #mindset #win-win kiezen en de visie van Communicatie-expert.


Communicatie-expert is business partner geworden met all3. Groen en moestuin specialist Almere. Je kunt op dit logo klikken en komt dan uit op de webshop van de moestuin webwinkel. Ook is hier het boek van Schoolveteraan te bestellen.


Droomfonds het nog verder te ontwikkelen hartverwarmende initiatief voor en door Nederland. Communicatie-expert, specialist in communicatie houdt van goed nieuws. Leuke projecten  en goed nieuws geven energie en daar wordt Communicatie-expert blij van. En als liefhebber van theater en humor, gaat dit hand in hand. Positieve energie geeft meer kans op succes omdat ej doet wat je leuk vindt. Daarom dus een speciale goed nieuws en projectenpagina. Communicatie maakt het verschil, dus waarom niet gewoon lekker positief nieuws?