Missie en visie van Communicatie-expertPortret foto van Diana Stroeven, genomen door vakfotograaf Peter Vincent. Diana is oprichter en eigenaar van Communicatie-expert, oprichter van start-up Kanzrijk, Droomfonds en business partner bij all3, groen en moestuin specialist Almere. Diana schrijft momenteel het boek Schoolveteraan om het verhaal te vertellen dat ten grondslag heeft gelegen aan de missie van Communicatie-expert. Daarnaast is haar visie: vertrouwen.

Communicatie-expert heeft een duidelijke missie en visie : Communicatie maakt het positieve verschil !

Communicatie expert heeft een communicatie blog over actuele onderwerpen met als uitgangspunt positiviteit en win-win. Communicatie-expert ziet daarmee kansen om een positieve bijdrage te leveren aan BV Nederland. Gewoon Nederland een stukje mooier te maken met positieve communicatie en marketing expertise.

Communicatie-expert streeft naar zoveel mogelijk te genieten van het leven, welzijn en levensvreugde , en jij ?

NIMA Communication Senior Professional. Deze persoonstitel ligt momenteel voor bij NIMA .voor. Communicatie maakt  het positieve verschil.  Communicatie-expert heeft ruim 30 jaar ervaring op het gebied van marketing en communicatie.NIMA Marketing Senior Professional, deze persoonstitel ligt  momenteel voor bij NIMA . Passie voor het marketing vak.NIMA Digital Senior Professional, deze persoonstitel ligt bij NIMA , instituut voor marketing voor. Communicatie-expert heeft haar vak gebied marketing en communicatie aan de wieg gestaan van de digitalisering van haar vak gebied. En vooral ook de enorme kansen die digitalisering het communicatie en marketing vak heeft gebracht. Prachtig om te ervaren en te zien.Nima register marketeer, ook deze marketing titel ligt bij NIMA voor. Marketing is kansen zien, marketing is wereldwijd toepasbaar en grenzeloos.

Ontstaan missie van Communicatie-expert

Mijn naam is Diana Stroeven en oprichter van Communicatie-expert.
Met mijn gezin ben ik met een ziek kind gedwongen terechtgekomen in het niet Passend Onderwijs. Vol verbazing heb ik op mijn vakgebied marketing en communicatie ervaren hoe negatief het Nederlandse Onderwijsveld en de jeugdzorgketen werkt. Vaak ten koste van mensen, en in het bijzonder: kinderen. Deze werkwijze maakte van mijn kind een Schoolveteraan. Aanleiding voor deze moeder om het boek Schoolveteraan te schrijven over onze persoonlijke Survival van niet Passend Onderwijs, verrijkt met mijn persoonlijke visie op wat er in Nederland in het Onderwijs gebeurd. En realiseert het onderwijs en de 'hulptroepen' wel het onrecht dat zijzelf bij kinderen en gezinnen door deze keuzes veroorzaken ?

Het boek Schoolveteraan vertelt het waargebeurde verhaal  van de persoonlijke ervaringen  - 2017-2020 - van een Nederlands gezin over hun Survival van niet Passend Onderwijs, waar ouders samen met hun zoon door de bureaucratie compleet vastlopen. Gevolg: onrecht door onkunde.  Een kind, dat ondanks zijn ziekte in het derde leerjaar van zijn versnelde weet te slagen op basis van de eigen wil, zijn discipline en zelfstudie. Ziek zijn, slagen en dan toch gedwongen worden te kiezen voor een andere leerweg? Jazeker, vooral door het niet nakomen van verplichtingen en gemaakte afspraken door de school met Passend Onderwijs. Het is het directe en ‘kwalitatieve’ resultaat, met als gevolg einde schoolcarrière, een intense vertrouwensbreuk en onherstelbaar trauma bij het kind.  Schoolveteraan vertelt ook over hoe een op wantrouwen sturende teamleider van de school, de ouders - zonder enige aantoonbare én feitelijke onderbouwing – weet te beschuldigen van kindermishandeling en –misbruik omdat hij grip wil. De door school gemaakte keuze dient als middel om zichzelf vrij te pleiten van gemaakte fouten en hun onkunde met Passend Onderwijs. Door de hooghartigheid van school en ketenpartners, worden de persoonlijke keuzes én duidelijk aangegeven grenzen van het gezin niet gerespecteerd. Resultaat: het zieke kind wordt juist gedupeerd. Het kind ontsnapt aan Staatsontvoering van de Nederlandse Jeugdzorg, maar wordt wel gedwongen - ziek of niet - naar school te gaan. Kind ervaart dit als Schoolslavernij. Onacceptabel vindt het gezin. Met het boek Schoolveteraan wil het gezin een boodschap tot zelfreflectie afgeven aan het Onderwijsveld en laten zien welke gevolgen keuzes teweegbrengen. Ook drukt het ouders en hun kinderen op het hart vooral zelf de regie te houden, zodat zij niet net als dit gezin, als criminelen worden behandeld. En vooral om vaker nee te zeggen totdat er wel een win-win voor het welzijn van hun kind is bereikt. Dit begint met wederzijds respect, acceptatie en communicatie, de expertise van de auteur Diana Stroeven, tevens de moeder van Schoolveteraan.

Communicatie-expert geeft het boek Schoolveteraan zelf uit.

Ook via Twitter vraagt Communicatie-expert aandacht voor de onacceptabele werkwijze die Nederlandse kinderen schaad. BV Nederland laat kansen liggen die simpel positief om te buigen zijn met
communicatie :  voilà de missie van Communicatie-expert

Met mijn NIMA marketing en communicatie expertise ben ik dan ook vastbesloten : Communicatie maakt het positieve verschil !  


Visie van Communicatie-expert : vertrouwen

Communicatie-expert is van mening dat de basis begint bij vertrouwen. WIj leerde ons kind vertrouwen. Vertrouwen in elkaar en vertrouwen in een positieve en mooie toekomst. Communicatie-expert bulkt van de levenservaring. Zowel op haar vakgebied marketing - en communicatie, empathie (menselijke maat), financieel (vrijheid), gezondheid (onbetaalbaar), ouderschap (geweldig) en liefde (drijfveer).

Communicatie-expert gaat voor kwaliteit , werkt doelgericht en efficiëncy waardoor er meer ruimte is om van het leven te genieten en deze te vieren. Je bent langer oud dan jong, haha. Oké, ook een vleugje humor.

Communicatie-expert heeft een duidelijke missie en visie. Een leuker, vriendelijker en betaalbaarder Nederland. Hoe ? Door beter te communiceren kun je al het verschil maken. Kijken naar kansen, win-win situatie, succes, kwaliteit leveren, kwaliteit en interne communicatie. Of eens een positieve masterclass volgen.

Hoe maak jij het positieve verschil in communicatie ?


Communicatie-expert is een zakenrelatie van Communicatie-expert.Het hartverwarmende fonds van en voor Nederland. Droomfonds is een fonds in ontwikkeling en een initiatief van marketing en communicatie specialist Diana Stroeven.all3, groen en moestuin specialist in Almere.Communicate-expert is zakenrelatie van Flevoziekenhuis.

Groove Graphics is een zaken relatie van Communicatie-expert.Kanzrijk is de start-up van Diana Stroeven die positief perspectief biedt.Relatie van Communicatie-expertSchoolveteraan is een geregistreerd handelsmerk van Communicatie-expert.Het Fiscamere logo ontworpen door Communicatie-expert.Fiscamere is Register Belasting Adviseur, wel zo vertrouwd !Dunnebier is de boekendrukker van  het boek Schoolveteraan, Survival van niet Passend Onderwijs.

Communicatie-expert is een relatie van de Gemeente Almere.Identity Carwrap is een vakkundige relatie van Communicatie-expert op het gebied van alle soorten reclamedragers en carwrapping.Marketing-expert is onderdeel van Communicatie-expert. En daarmee gespecialiseerd op het gebied van marketing en communicatie.



Communicatie-expert, missie en specialisme De missie van Communicatie-expert, specialist in communicatie en marketing is gebaseerd op eigen ervaringen in de gezondheidszorg met het eigen gezin, maar ook familieleden. Ieder zijn specialisme in de gezondheidszorg in Almere en Nederland en onnodig leed tot gevolg. Maar ook op ervaringen met het voortgezet Onderwijs in Almere en gezondheidszorg Visie en missie van Communicatie-expert, specialist in marketing en communicatie in Almere. Nederland kan leuker, vriendelijker en betaalbaarder. Maakt jij al het verschil en ga jij ook voor een win-win situatie?

Gezondheidzorg : meer werkplezier en werkgeluk door betere communicatie

Onderwijs en jeugdzorg: doen waarvoor wordt betaald en heldere communicatie maken verschil

Rendement op geld en belastingen in Nederland : Communicatie en rendement maken het positieve verschil

Kwaliteit en communicatie maken het positieve verschil met dienstverlening of het 'product'

Interne communicatie maakt voor mensen het positieve verschil

NB: Sommige linken zijn afgeschermd met een wachtwoord. Interesse ? Vraag het wachtwoord op.


Communicatie-expert : positieve bijdrage aan vriendelijker en leuker Nederland

Gedag zeggen, het kost niets en maakt al verschil. Zo wensen wij als gezin al jaren iedereen een fijne dag toe. Het kost niets en het stukje vriendelijkheid maakt toch het communicatieve verschil. Het is simpel en gratis, en wij Nederlanders zijn daar nu eenmaal gek op. Leuke is dat je "fijne dag" steeds vaker in Almere hoort, hoe leuk is dat ? En natuurlijk is er ook bij ons wel eens uitzondering, gewoon omdat je iemand echt .... vindt. Niets is menselijker, niemand is perfect