Vanwege de hoeveelheid spam bij het vermelden van een e-mailadres op de website, vraagt Communicatie-expert Diana Stroeven je vanuit je eigen e-mail programma een e-mail te sturen. Communicatie-expert is het beste per e-mail bereikbaar. Stuur je e-mail naar Communicatie-expert, marketing en communicatie specialist Diana Stroeven. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vraag ik je om in je e-mail op te nemen, je naam, e-mail adres, evt. telefoonnummer, je budget en je te bereiken doel. Hartelijk bedankt voor je interesse in de dienstverlening van marketing en communicatie specialist uit Almere. Ga jij ook voor positiviteit en een win-win ? Communicatie maakt het verschil !


Wil je telefonisch contact met Communicatie-expert Diana Stroeven - Visser,  specialist in marketing en communicatie, voor een kansrijk idee, concept, een communicatie of marketing Masterclass, persoonlijke coaching of heb je een vraag over een te vergeven opdracht? Spreek dan een berichtje in of stuur een WhatsApp-je. Je kunt ook e-mailen of via het contactformulier contact opnemen. Wil jij ook het positieve verschil maken met communicatie en/of marketing? Laat van je horen !



Portret foto van Diana Stroeven, genomen door vakfotograaf Peter Vincent. Diana is oprichter en eigenaar van Communicatie-expert, oprichter van start-up Kanzrijk, Droomfonds en business partner bij all3, groen en moestuin specialist Almere. Diana schrijft momenteel het boek Schoolveteraan om het verhaal te vertellen dat ten grondslag heeft gelegen aan de missie van Communicatie-expert. Daarnaast is haar visie: vertrouwen.Missie en visie van Communicatie-expert

Communicatie-expert heeft een duidelijke missie en visie. Communicatie maakt het verschil !

Communicatie-expert streeft ernaar zoveel mogelijk te genieten van het leven en dit te combineren met win-win situaties voor haar gezin, familie en opdrachtgevers . In die win-win situaties ziet Communicatie-expert kansen om een positieve bijdrage te leveren aan BV Nederland om deze - voor nu en in de toekomst - leuker, vriendelijker en betaalbaarder te maken. Dit begint bij (positieve) communicatie!

NIMA Communication Senior Professional. Screening van de titel ligt al sinds 2020 bij NIMA voor.. Het lijkt de formatie wel, ze nemen de tijd ervoor, haha.NIMA Marketing Senior Professional, deze titel ligt bij NIMA voor. Screening van deze marketing titel ligt al sinds 2020 bij NIMA voor. Het lijkt de formatie wel, ze nemen de tijd ervoor, haha.NIMA Digital Senior Professional, deze titel ligt bij NIMA voor. Screening van de titel ligt al sinds 2020 bij NIMA voor. Het lijkt de formatie wel, ze nemen de tijd ervoor, haha.Nima register marketeer, deze marketing titel ligt bij NIMA voor. Screening van deze register marketing titel ligt al sinds 2020 bij NIMA voor. Het lijkt de formatie wel, ze nemen de tijd ervoor, haha.
Missie en visie van Communicatie-expert: vertrouwen, inzet van expertise, helikopterview en analytisch vermogen, met streven naar kwaliteit en zoveel mogelijk humor. Communicatie-experts missie: een leuker, vriendelijker en betaalbaar Nederland. Communicatie maakt het verschil. Communicatie-expert, specialist in communicatie en marketing. Communicatie-expert biedt toegevoegde waarde!

Ontstaan missie van Communicatie-expert

Diana Stroeven is oprichter en eigenaar van Communicatie-expert. Na jaren van negatieve ervaringen met het voortgezet onderwijs in Almere, het (niet) Passende Onderwijs en de Nederlandse Jeugdzorg i.v.m. haar zieke kind, is het Communicatie-expert duidelijk geworden dat het vooral op haar vakgebied marketing- en communicatiebeleid bij deze (zorg)instanties operationeel structureel misgaat.

Behalve dat dit veel onrecht voor de Nederlandse burger oplevert, is de werkwijze ronduit inefficiënt, onnodig geldverspillend en eng dwangmatig door gebrek aan vertrouwen bij de vele uitvoerders van het beleid. Ook is de eigen dominantie in de werkwijze leidend gemaakt, waarbij voldoen aan eisen van inspecties en verantwoording van de onderwijstijd de boventoon voeren, niet het belang van het kind of de burger. Eigen beleidsregels worden ten koste van de rechten van het kind én de ouders boven de wet verheven. Kortom, er wordt onwettig gehandeld en ondanks deze wetenschap wordt er door de wetten- en beleidmakers geen actie ondernomen. Onacceptabel. Daarom wordt er momenteel dan ook aan een boek gewerkt: Schoolveteraan.

Communicatie-expert wil met haar aanwezigheid op Twitter en het schrijven van het boek Schoolveteraan het aangedane onrecht een positieve plek geven en een positieve bijdrage leveren aan andere ouders met kinderen om dit leed te voorkomen. Kortom, persoonlijke ervaringen omzetten in wijze lessen en positiviteit. En laten zien dat veel van misstanden zich bevindt in communicatie... en

daarmee is de missie van Communicatie-expert geboren

Communicatie-expert wil een positieve gamechanger voor BV Nederland zijn, maar het moet ook simpelweg geld opleveren.

Met de expertise van Diana Stroeven, marketing en communicatie specialist, oprichter en eigenaar van Communicatie-expert en auteur ( in wording) van Schoolveteraan gaat die positieve bijdrage aan deze game changer helemaal goed komen.

Als expert in het zien van kansen, met een focus en winners mindset is Communicatie-expert Diana Stroeven vastbesloten : Communicatie maakt het positieve verschil !  


Visie van Communicatie-expert : vertrouwen

Communicatie-expert is van mening dat lekker leven en relaties beginnen bij vertrouwen. Vertrouwen in elkaar en vertrouwen in een positieve en mooie toekomst, wel of geen Corona !

Communicatie-expert heeft een enorme dosis levenservaring opgebouwd: compententies. Niet alleen op haar vakgebied van marketing - en communicatie, maar ook mentaal (ingrijpende gebeurtenissen = menselijke maat), financieel (rekeningen kunnen betalen = vrijheid), gezondheid (onbetaalbaar en als je gezond bent rijkdom), ouderschap (geweldig) en liefde (mooi, fijn en een drijfveer).

Communicatie-expert staat voor kwaliteit , werkt doelgerichter en efficiënt waardoor er meer ruimte is om van het leven te genieten en deze te vieren.

Ieder mens kent zo zijn tegenslagen, en ons gezin heeft er heel wat te verwerken gekregen. Veel van die tegenslagen berusten op het nakomen van gestelde verpichtingen, terwijl het leven vieren meer kijkt naar rechten. Communicatie-expert heeft als les uit haar burn-out getrokken dat grenzen stellen, lekker leven en genieten bijdragen aan een positief leven.

Ook toe aan positiviteit of positief nieuws ? Of wil je dat leren ? Boek eens een out of the box masterclass met je team en ervaar zelf het verschil met communicatie ! Kwaliteit en toegevoegde waarde kost geld, maar levert nog meer op...nu en vooral naar de toekomst toe. Benieuwd naar communicatie tarieven ?

Communicatie-expert heeft een duidelijke missie en visie. Een leuker, vriendelijker en betaalbaarder Nederland. Hoe ? Door beter te communiceren kun je al het verschil maken. Kijken naar kansen, win-win situatie, succes, kwaliteit leveren, kwaliteit en interne communicatie. Of eens een positieve masterclass volgen.


Communicatie-expert : buitenkaders denken en het verschil maken in en met communicatie

Het hebben van werkplezier, met een dosis (Corona) humor, dan wel zelfspot, en optimisme door het zien en denken in mogelijkheden en in juist wat wel kan. Denken buiten kaders wat verrassende oplossingen en kansen biedt. Met eigen wijze inzet van marketing en commuicatie expertisDe visie van Communicatie-expert, specialist in marketing en communicatie in Almere is gebaseerd op vertrouwen van relaties. Hoe maak jij het verschil in communicatie?Leuke is, je kunt er elk moment mee beginnen om het verschil in communicatie te maken.e, een helicopterview en analytisch inzicht zet Communicatie-expert in op kwaliteit en wil Communicatie-expert het verschil maken in de relaties die zij aangaat, zowel zakelijk als privé.

Hoe maak jij al het positieve verschil in communicatie ?


Communicatie-expert is een zakenrelatie van Communicatie-expert.Relatie van Communiatie-expertCommunicate-expert is zakenrelatie van Flevoziekenhuis.

all3, groen en moestuin specialist in Almere.Het hartverwarmende fonds van en voor Nederland. Droomfonds is een fonds in ontwikkeling en een initiatief van marketing en communicatie specialist Diana Stroeven.Identity Carwrap is een vakkundige relatie van Communicatie-expert op het gebied van alle soorten reclamedragers en carwrapping.

Kanzrijk is de start-up van Diana Stroeven die positief perspectief biedt.

Het Fiscamere logo ontworpen door Communicatie-expert.Fiscamere is Register Belasting Adviseur, wel zo vertrouwd !Communicatie-expert is een relatie van de Gemeente Almere.Woonvorm met een plekje op de sponsorkleding van Communicatie-expert.

Groove Graphics is een zaken relatie van Communicatie-expert.


Marketing-expert is onderdeel van Communicatie-expert. En daarmee gespecialiseerd op het gebied van marketing en communicatie.




Missie van Communicatie-expert en specialisme :
De missie van Communicatie-expert, specialist in communicatie en marketing is gebaseerd op eigen ervaringen in de gezondheidszorg met het eigen gezin, maar ook familieleden. Ieder zijn specialisme in de gezondheidszorg in Almere en Nederland en onnodig leed tot gevolg. Maar ook op ervaringen met het voortgezet Onderwijs in Almere en gezondheidszorg Visie en missie van Communicatie-expert, specialist in marketing en communicatie in Almere. Nederland kan leuker, vriendelijker en betaalbaarder. Maakt jij al het verschil en ga jij ook voor een win-win situatie?

Gezondheidzorg : meer werkplezier en werkgeluk door betere communicatie

Gezondheidszorg in Almere - Nederland en een betere samenwerking


Onderwijs en jeugdzorg : doen waarvoor wordt betaald en heldere communicatie maken verschil

Onderwijs en gezondheidszorg in Almere

Onderwijs in Almere en een OPP opstellen : jeugdzorg


Geld en belastingen : communicatie en rendement maken het positieve verschil

Belastingen in Nederland en leuker maken, laat de goede kant zien

Rendement op geld voor Nederland, mag het ietsje meer zijn


Communicatie en interne communicatie maken het positieve verschil voor de kwaliteit van product of dienst

Het leveren van kwaliteit en de communicatie in BV Nederland

Interne communicatie

Kwaliteit van communicatie in de zorg, concrete voorbeelden die preventief positief direct bijdragen


NB: Sommige linken zijn afgeschermd met een wachtwoord.


Communicatie blog

Wist je dat Communicatie-expert een communicatie blog heeft ?
Veelal met actuele maatschappelijke onderwerpen, humor, communicatieve tegenstellingen en onderscheidende inzichten.


Communicatie-expert, specialist in marketing en communicatie, heeft naast een duidelijke missie en visie ook een wekelijkse communicatie blog over actuele en maatschappelijke onderwerpen. Lees jij de communicatie blog van Diana Stroeven al?


Communicatie-expert : positieve bijdrage aan vriendelijker en leuker Nederland

Gedag zeggen, het kost niets en maakt het verschil. Zo wensen wij als gezin al jaren iedereen een fijne dag toe. Het kost niets en het stukje vriendelijkheid maakt toch het communicatieve verschil. Het is simpel en gratis, en wij Nederlanders zijn daar nu eenmaal gek op. Leuke is dat de laatste tijd - september 2021 - in Almere je steeds vaker hoort: Fijne dag, dus dat is prachtig om te merken. En natuurlijk is er ook bij ons wel eens uitzondering, gewoon omdat je iemand echt .... vindt. Niets is menselijker, niemand is perfect