Kansrijke ideeën en communicatie concepten: win-win

Ontwikkeling van kansrijke ideeën

NIMA Marketing en communicatie-expert Diana Stroeven brengt 30 jaar ervaring in het marketing en communicatievak met zich mee.

Voor kansrijke, commerciële business-to-business ideeën, consumenten markt of specifiek voor ideeën ten behoeve van (semi) overheid en non profit organisaties. Communicatie-expert is NIMA-Marketing gediplomeerd gecombineerd met creativiteit . Komt helemaal goed!
Als ervaren strategische gesprekspartner heeft Communicatie-expert haar toegevoegde waarde voor diverse opdrachtgevers bewezen via de zelf ontwikkelde BIGSTAR werkmethode, welke exclusief bij opdrachten wordt gebruikt.


Luisteren: kansrijke ideeën en communicatie

Ideeën ontstaan meestal spontaan of op basis van kansen m.b.t. kwaliteitsverbeteringen, veelal o.a. in communicatie. Communicatie succes begint vaak bij luisteren. Maar ook door gewoon lef te tonen. Zoals contact met Communicatie-expert opnemen, haha.

Kansrijke concepten

Communicatie-expert bruist van vele nieuwe en kansrijke ideeën en legt deze strategisch vast. Dit kan zijn via domeinnamen of het ontwikkelen van een gezicht. Interessant voor investeerders op zoek naar kansrijke ideeën , nieuwe labels of concepten.

Een aantal concepten zijn :

Schoolveteraan is een handelsmerk van Communicatie-expert evenals het gelijknamig boek Schoolveteraan.

Kanzrijk : Start-up die investeert in toekomst perspectief voor mensen. Streven van Kanzrijk biedt mensen toekomstperspectief voor wie dat willen en of kunnen in Nederland. Kijken naar de mogelijkheden ! Communicatie maakt het positieve verschil.

Droomfonds, het hartverwarmende fonds van en voor Nederland. Een nog in ontwikkeling zijnde fonds van Diana Stroeven. Een kansrijk idee van Communicatie-expert, specialist in marketing en communicatie in Almere. Hoe gaan wij met elkaar jouw Droom waarmaken?

Communicatie-expert: concept ontwikkeling en ideeën

Of het gaat nu gaat om het doorontwikkelen van een bestaand bedrijfsconcept of het ontwikkelen van een nieuw concept.

Kies hiervoor bijvoorbeeld voor Consultancy of Masterclass om zelf concepten en ideeën in uw organisatie boven water te krijgen onder begeleiding van Communicatie-expert. Dit begint vaak met effectievere interne communicatie.

Op basis van uw eigen situatie profiteert u van inzichten en het zien van kansen. Uitgangspunt? Win-win.

Frisse blik en vertaalslag DNA

Communicatie-expert ondersteunt u om de kansen in uw organisatie boven water te krijgen. Hier valt 'winst' te behalen. Verhogen van betrokkenheid van alle stakeholders, bestuursleden, klanten, burgers, collega's of leerlingen. Het gaat om de vertaalslag van het DNA van de organisatie.

Weet u wat uw budget en uw doel is? Dan benut u de meeste efficiency van een consult van Communicatie-expert.

Dit inzichtelijk krijgen ? Kan ook. U heeft de keuze !