Communicatie-expert brengt bijna 30 jaar ervaring mee op het gebied van communicatie- en marketing. Van kansrijke, commerciële ideeën in de industriële marketing, business-to-business, consumenten markt als ideeën voor (semi)overheid en non profit organisaties. NIMA Marketing A en NIMA-Marketing B gediplomeerd én creativiteit gecombineerd met marketing en communicatie. Door altijd hard te werken gevraagd voor de functie van commercieel directeur van een miljoenen MKB-bedrijf in de maakindustrie, waarvan strategisch business partner van één van Nederlands grootste spelers in de agrarische-landbouw sector met internationale export. In plaats van de functie van algemeen directeur bij het zelfde bedrijf te gaan vervullen uiteindelijk gekozen voor het zelfstandig ondernemerschap met Communicatie-expert.nl, om hiervan vastbesloten een succes te maken.
De diversiteit aan marketingfuncties en levenservaring heeft bijgedragen aan een zeer breed inzicht op communicatief en marketing gebied. Door dit inzicht wordt draagvlak gecreëerd, wat bij de implementatie van nieuwe plannen en ideëen als kracht wordt ingezet op zowel beleidsgebied als in de uitvoering. Maar vooral ook op het leveren van kwaliteit en kwaliteit van communicatie.
Wil je meer lezen over de marketing expertise van Diana Stroeven, oprichter van Communicatie-expert ? Ga dan naar marketing-expert.
Succes begint bij luisteren
De vertaalslag van luisteren en het leveren van kwaliteit bepaalt mede het succes. En soms ook gewoon lef tonen, dus wat let je om contact met Communicatie-expert op te nemen ?
Of lees eens de communicatie blog
Kansrijke ideëen en concepten door expertise in:
Communicatie en/of marketingbeleid bepaling, campagne ontwikkeling en allover uitdragen hiervan ;
Kwaliteitsmanagement en certificering ;
Bedrijfsanalyse zoals prijscalculaties, klantanalyse na overname of faillissement, kostprijscalculaties, certificering, budget beheer, ICT database mogelijkheden, innovatie en empathische bruggenbouwer bij verschillende bedrijfsculturen in zelfde bedrijf door andere intrenationale of regionale vestigingen ;
Daadwerkelijk leveren van kwaliteit, mede door kwaliteit in communicatie.
Ontwikkeling van kansrijke ideeën en concepten door marketing en communicatie specialist Communicatie-expert
Of het gaat nu gaat om het doorontwikkelen van een bestaand bedrijfsconcept of het ontwikkelen van een nieuw industrieel of ander concept. Het vakkundige Communicatie-expert ben je voor een advies, consultancy of maatwerk Masterclass aan het juiste adres. Niets voor niets is Communicatie-expert specialist op het gebied van marketing en communicatie. Maar ook in analyses van kwaliteit van communicatie.
Frisse blik en vertaalslag DNA
Die ene frisse blik kan het verschil maken bij het realiseren van winst, continuïteit, groei of de gewenste imago aanpassing of koerswijziging. Zelfs wanneer er een meer idealistische gedachte, zoals bij non profit organsaties schuil gaat, biedt Communicatie-expert volop kansen en mogelijkheden om 'winst' te behalen. Dit kan zijn betrokkenheid van medewerkers, klanten, burgers, collega's, leerlingen of teamleden. Het gaat om de vertaalslag van het DNA van de organisatie. Zie hier het DNA en de missie en visie van Communicatie-expert.
Bij het uitdragen van DNA - in welke vorm dan ook - is het een vereiste om duidelijk te hebben wat het mag kosten en wat er van wordt verwacht. Deze twee pijlers staan aan de basis om een vervolgstap te kunnen zetten in de gewenste richting. Misschien een schot voor open doel, maar vaak blijkt het niet helemaal helder. Leuk voor de facturatie, maar Communictie-expert wil ook staan voor kwaliteit. Dus intern goed "aftikken" geeft meer efficiency als je advies of consultancy wilt van Communicatie-expert. Uiteraard ondersteunt Communicatie-expert ook om de gewenste richting verder vorm te geven of deze met elkaar te onderzoeken.
Jij hebt deze keuze!
Of dit nu gaat om wat de koers moet worden, hoe je een ICT bedrijfsproces verandert of hier gericht naar toe werken met de door Communictie-expert ontwikkelde werkmethode BIGSTAR.