Kansrijke ideeën

en concepten




Ontwikkeling van kansrijk idee en Communicatie-expert

Communicatie-expert brengt bijna 30 jaar ervaring mee op het gebied van communicatie- en marketing. Van zowel commerciële ideeën in business-to-business als ideeën voor (semi)overheid. NIMA-B gediplomeerd én creativiteit gecombineerd met marketing en communicatie in hart en nieren. Met hard werken doorgegroeid naar de functie van commercieel directeur van een miljoenenbedrijf.  

De diversiteit aan functies heeft bijgedragen aan een zeer breed inzicht op communicatief en marketing gebied, dat essentieel is bij het creëren van draagvlak als het gaat om implementatie van nieuwe plannen en ideëen.


Succes begint bij luisteren

Met het uitdragen van het DNA komt een succesvolle introductie in zicht. .... het begint bij luisteren naar de mensen en wensen ! De vertaalslag hiervan bepaalt het succes. En soms ook gewoon lef tonen.....

Communicatie-expert ondersteunt bij het  ontwikkelen van nieuwe ideeën of door ontwikkelen van bestaande ideeën en concepten. Het maakt ons niet uit of het daarbij gaat om een bedrijfsmatige wens of uitdragen van een meer idealistisch gedachte goed. Als u weet wat het mag kosten en wat er wordt verwacht dan kan er snel duidelijkheid zijn of wij hierin iets kunnen betekenen. Natuurlijk kunnen wij ook ondersteunen om te helpen duidelijk te krijgen wat u kunt verwachten of in het meedenken bij het bepalen van de richting daarvan.


Meer over analytisch inzicht,
naar communicatie blog.

Meer over onze visie en missie


Ontwikkeling van kansrijke concepten


Of het gaat nu gaat om het doorontwikkelen van een bestaand concept of het ontwikkelen van een nieuw concept, bij het ervaringdeskundige Communicatie-expert ben je aan het juiste adres.

Die ene frisse blik kan het verschil maken bij het realiseren van winst, continuïteit of groei of imago aanpassing. Maar ook wanneer er een meer idealistische gedachte schuil gaat achter de organisatie biedt Communicatie-expert volop mogelijkheden. Het gaat om de vertaalslag van het DNA van de organisatie.

Bij het uitdragen van DNA - in welke vorm dan ook - is het een vereiste om duidelijk te hebben wat het mag kosten en wat er van wordt verwacht. Deze twee pijlers staan aan de basis om een vervolgstap te kunnen zetten in de gewenste richting. Uiteraard ondersteunt Communicatie-expert om de gewenste richting vorm te geven, zoals bij een verandering in het bedrijfsproces.