Communicatie maakt volgens Communicatie-expert het positieve verschil !
Met jaren ervaring als commercieel directeur in de Nederlandse maakindustrie, waarvan als strategisch business partner voor één van Nederlands grootste spelers in de agrarische-landbouw sector, is het leveren van kwaliteit, het ICT proces en interne communicatie een belangrijke pijler als succesfactor in het algemeen.
Kwaliteit van communicatie draagt bijvoorbeeld bij aan:
Kwaliteitsverbetering dienst, product én bedrijf
Betere samenwerking in de keten en bespaart onnodige kosten in de keten
Realiseren van deadlines en levertijden
Voorkomt stress, problemen achteraf op lossen of verhoogde kosten
Teambuilding en tevreden personeel en klanten
Geeft een duidelijke grens aan of gefet duidelijkheid in handelen
Realiseren van doelen en resulaat
Oftewel communicatie maakt het positieve verschil !
Sta voor kwaliteit bij leveren van producten en diensten en communicatie gaan hand in hand
Lever en sta voor kwaliteit is het sleutelwoord. Wil de klant snel iets geleverd krijgen, maar is dit in het benodigde productieproces niet haalbaar vanwege de kwaliteit waar jij als bedrijf of organisatie voor staat? Verkoop je klant dan NEE. Staan voor kwaliteit voorkomt niet alleen een hoop gedoe in de eigen organisatie (stress, overwerk, problemen achteraf oplossen of verhoogde kosten), maar geeft ook een duidelijke grens richting je klant aan. Die wil immers dat er een goede dienst of product wordt geleverd en daaraan zijn nu eenmaal spelregels gebonden die jij als specialist duidelijk moet maken om die kwaliteit te kunnen borgen. Mooie bijkomstigheid is dat het onnodige kosten in de keten voorkomt en daarmee dus direct bijdraagt aan een betaalbaarder product. Hoeven we daarvoor niet over de grens te shoppen en dat is goed voor BV Nederland .
Meer over BV Nederland en het grote geld, ga naar communicatie blog.
Benieuwd naar de inzichten van Communicatie-expert op het gebied van gezondheidszorg en de betaalbaarheid hiervan ?
Lees hier communicatie en kwaliteit in de zorg. Of lees de communicatie blog over de Coronatest en communicatie.
Precies daar ligt de toegevoegde waarde van Communicatie-expert met het geven van advies, consultancy of een maatwerk Masterclass.
Hoe maak jij al het positieve verschil in communicatie?
Ondersteuning nodig? Ga dan naar de contact pagina van Communicatie-expert.
E-mailen kan ook, zie mailadres links bovenaan de pagina (i.v.m. spam)
Inspireert, informeert, creëert, investeert en onderneemt. Maak ook het positieve verschil met communicatie... Contact ?
Genieten van een glimlach. Tranen van het lachen, emotie of van blijdschap…. dat vindt Communicatie-expert pas mooi. Plezier in marketing en communicatie is onze passie. Communicatie maakt het positieve verschil !
Lachen of positiviteit ? Lees de communicatie blog over de buurman zijn (mijl)paal
Copyright, IP and IE rights 2019-2021 - Communicatie-expert, specialist in communicatie en marketing - Almere
Communicatie-expert ingeschreven bij Kvk en heeft een BTW-nummer. Op aanvraag, bij contact, offerte, opdracht of op verzoek via e-mail ( links bovenin) wordt deze informatie verstrekt.
Privacy Statement en AVG