E-mailen met Communicatie-expert, Diana Stroeven, specialist in marketing en communicatie Almere. Vanwege de hoeveelheid spam bij het vermelden van een e-mailadres op de website, vraagt Communicatie-expert je vanuit je eigen e-mail programma een e-mail te sturen. Communicatie-expert is het beste per e-mail bereikbaar. Stuur je e-mail naar Communicatie-expert Diana Stroeven. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vraag ik je om in je e-mail op te nemen, je naam, e-mail adres, evt. telefoonnummer, je budget en je te bereiken doel. Hartelijk bedankt voor je interesse in de dienstverlening van marketing en communicatie specialist uit Almere. Ga jij ook voor positiviteit en een win-win ? Communicatie maakt het verschil !


Bellen met Communicatie-expert, Diana Stroeven, marketing en communicatie specialist uit Almere. Wil je telefonisch contact met Communicatie-expert Diana Stroeven - Visser,  voor een kansrijk idee, concept, een communicatie Masterclass, persoonlijke coaching of heb je een vraag over een te vergeven opdracht? Spreek dan een berichtje in of stuur een WhatsApp-je. Je kunt ook e-mailen of via het contactformulier contact opnemen. Wil jij ook het positieve verschil maken met communicatie? Laat van je horen !


Communicatie blog – BV Nederland, game changer Tjeenk goed bezig met burger belangen, positieve bedrijfsontwikkelingen het leuke van belasting betalen

Hallo Communicatie-expert blog lezers, wat fijn dat je mijn blog weer leest. De communicatie blog wint terrein aan interesse, vorige week lag de website er daardoor zelfs even uit. Wat een luxe probleem, dank je wel.
Kijk een website uit de lucht leest natuurlijk nogal beroerd, maar voor de maker ervan is het eigenlijk een compliment.. haha.

Nationale Ombudsman als onze belangenbehartiger

Is het jullie ook opgevallen hoe stil onze game changer Herman Tjeenk Willink bezig is met de formatie? In de media lees je er weinig over en dat beetje dat wordt "gelekt" is wat Communicatie-expert betreft positief. Want laten we wel wezen, Tjeenk is met Reinier van Zutphen, onze Nationale Ombudsman, is deze week met hem om de tafel gegaan. Als iemand weet wat er bij burgers leeft, dat is het wel de Nationale Ombudsman. Reinier is al sinds april 2015 aan het roer en eind november 2020 door de Tweede Kamer herbenoemd. Dat meenemend dat het echt tijd is dat dat burger belangen zwaar wegen bij het besturen van ons land, is dat een goed en positief signaal. Het ziet ernaar uit dat er dit keer echt anders wordt gekeken en zoals gezegd, dat wordt tijd. Zet ’m op Tjeenk, ga vooral zo door. Kom maar door met de burger ontzorgen.

Overigens ook even het vermelden in mijn communicatie blog waard. Wat een verfrissend geluid geeft Caroline van der Plas van de BBB als nieuwe partij in de Kamer. Zij stelt voor een WhatsApp groep aan te maken voor de Kamer, zodat zij als er ministerraad is geweest gelijk kunnen worden geinformeerd in plaats van het vanuit de media en kranten te lezen. Overigens het voorstel is afgewezen...

Catshuis overleg staat vandaag in teken van versoepelingen. Omdat we dat allemaal graag willen, heb ik alvast de banner boven de blog gemaakt met de felicitatie ervan. Eens gaan ze komen, dus ik loop er alvast gezellig op vooruit.

Ondersteuning voor woning beleidsmakers

NVM makelaar website Funda, stelt beleidsmakers (gratis) actuele informatie beschikbaar die het woningbeleid kan ondersteunen. Met 5 miljoen maandelijkse bezoekers geeft de website inzicht in gedrag van potentiële kopers en huurders en daarmee inzicht in het sentiment op de woningmarkt. CEO Quintin, stelt dat deze cijfers hun kunnen ondersteunen en daarmee adequaat inzicht kan geven. Nu is het aan de beleidsmakers of ze ook gebruik van deze “enge commerciële informatie” tool gaan maken. Dat het vastlopen op de woningmarkt vraagt om verandering dat mag duidelijk zijn. Elkaar versterken.. dus beleidsmakers hoe mooi wil je het hebben? Je kunt al veel publieke gelden aan onderzoeken achterwege laten, de tool gebruiken en daarmee handelen in het belang van de burger waar je ook voor bent aangenomen. Hoor ik daar een win-win? Met elkaar naar een oplossing werken, kosten verlagen voor de burger aan onderzoeken, dienen van burger belangen en betrouwbaarheid. WOW !!

Omarmen verschillen arm en rijk
Wie zegt dat het verschil tussen arm en rijk moet worden bestreden? Waarom niet omarmen? Niet alleen haal je het negatieve ervan, je kunt dan ook alle inspanningen en gelden stoppen in iets positiefs: het omarmen. Nu vraag je je misschien af, leg eens uit. En dat doe ik natuurlijk graag tijdens een Out of the box (maatwerk) masterclass speciaal voor beleidsmakers. De verwachting is dat deze na de zomer gaat plaatsvinden.

Communicatie-expert geeft speciale, korte out of the box masterclasses voor beleidsmakers.

Jarige oom
Hiephiephoera, mijn lieve oom was afgelopen week jarig. Hij is momenteel bezig om als winnaar uit de bus te komen van die nare K-ziekte en wacht nog op een operatie. En ook voor twee andere familieleden is het spannend of ze komende tijd “schoon” blijven. Dat is weer eens wat anders dan je druk maken wel of niet de vaccinatie prik besluiten te nemen, blij zijn met je vaccinatie, of deze prik graag willen zodat je weer fijn kunt gaan reizen. Zo ervaart iedereen het NU anders.

Talent en positieve bedrijfsontwikkelingen
Wij zijn bijna klaar met het afgeven van onze signalen naar het lokale Passende Onderwijs in Almere. Het is nu aan deze mensen om er wat mee te doen, vooral wat ze richting ons kind hebben laten liggen en daarbij hoort ook het toekennen van compensatie. In mijn vorige blog gaf ik al aan dat dit negatieve energie is. En omdat wij liever op positief inzetten, zijn wij nu in de afwikkeling beland om positief vooruit te gaan. Terwijl de volgelingen van de hoveniers opleiding onze zoon naar de sociale werkvoorziening willen pareren, zetten wij actief in op de groei van onze bedrijven all3 en communicatie-expert. Daarom hebben wij – moeder en zoon – met elkaar de krachten gebundeld en verschijnt er op 23 april a.s. een gezamenlijke advertentie in Almere Zaken.

De printcampagne ziet er zo uit:

De gezamenlijke print campagne van all3 en communicatie-expert in Almere Zaken.

Wil je hier meer over weten ?


Ons geheim en het leuke aan Belasting betalen?

Dat is waar wij ons de komende tijd fijn druk over gaan maken. Want het Coronabeleid moet je gewoon aan de professionals overlaten, daar worden ze ook voor betaald. Gezien de slagkracht die zij hebben, gaat het nog wel een tijdje duren. Dus trek zelf alle registers open om je leven een stuk leuker te maken en te genieten, Corona of niet. Je zult zien dan het ook leuker en meer genieten wordt. En dat terwijl de professionals - van uw en mijn Belastingcenten - zich een slag in de rondte werken om het probleem op te lossen. Dat is het grote geheim van de Nederlandse Belastingbetaler.
Het idee maakt het nu al leuker, proost !

Hele fijne dag, geniet ervan en graag tot volgende week.

Diana

#leefnuengeniet